Bestellen
Kan ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan jouw order nadat deze geplaatst is. Wel kan je de bestelling annuleren als deze nog niet verzonden is. Dit kan je doen door contact met ons op te nemen, zowel telefonisch als via de e-mail.
Waar blijft mijn bestelling?
De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij Voordeligscheren werken wij met verschillende levertijden, namelijk:
- Direct uit voorraad leverbaar. Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
- Op voorraad bij leverancier, verwachte levertijd minimaal 2-5 werkdagen.
- 10 werkdagen en langer (o.a. exclusieve producten, grotere aantallen, etc.)
Om onze milieu impact te beperken en de bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk te houden, versturen wij al jouw producten in een keer. Dit houdt in dat het product met de langste levertijd bepalend is voor de levertijd van al jouw producten.
Mocht er een afwijkende levertijd op een product zitten, dan wordt dit in de meeste gevallen gecommuniceerd op onze website. Heb je een bestelling geplaatst en is het product nog niet geleverd? Dan krijg je binnen de vooraf gestelde termijn een mailtje van ons met een statusupdate van jouw order.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, zolang jouw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren.*
Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?
Wanneer je via onze website een bestelling hebt geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je direct nadat je besteld hebt een e-mail met de orderbevestiging (check ook jouw spam box). Hierin staat een overzicht van jouw bestelling. Mocht je 2 uur na het plaatsen van jouw order nog geen bevestiging hebben gehad, neem dan contact met ons op.
Ik heb meerdere orderbevestigingen gekregen, krijg ik mijn bestelling dubbel?
Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuit gehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kan je zien welke order er nog openstaat.
Ik heb een foutief adres ingevuld, wat nu?
Neem direct contact op met onze klantenservice. Dan zijn er 2 mogelijkheden:
- Het pakket is nog niet in het verzendproces, wij veranderen het adres en jouw pakket wordt alsnog juist verzonden.
- Jouw zending is al verwerkt of verzonden en de bezorger heeft dit al bezorgd: In dit geval kunnen we niets meer voor je doen.
In de meeste gevallen komt een pakket met een onjuist adres bij ons retour. Zodra wij het pakket retour ontvangen, nemen wij direct contact met je op.
Ik wil graag een bestelling vanuit het buitenland plaatsen, kan dat?
Dit kan zeker, houdt er wel rekening mee dat de verzendkosten en de levertijden anders kunnen zijn dan binnen Nederland. Daarnaast hanteren wij een identieke website, vertaald in het Engels. www.cheapido.com.
Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?
Bij het afrekenen vindt je het kopje 'couponcode'. In dit vak kan je jouw kortingscode toevoegen en op 'bevestig' drukken. De kortingscode wordt direct verrekend.
Hoe plaats ik een bestelling bij www.voordeligscheren.nl?
- Zoek het product dat je wil hebben via de navigatie of zoekmachine.
- Leg het product vervolgens in je winkelmandje door op de knop 'In Winkelwagen' te klikken. Wil je nog verder winkelen? Dat kan. Het toegevoegde product blijft gewoon in je winkelmandje liggen en elk extra product voeg je eenvoudig toe door wederom op de knop 'In Winkelwagen' te klikken.
Wil je afrekenen? Klik dan in je winkelmandje op de knop 'Bestelling Afronden'.
- Zoek het gewenste product via onze zoekbalk óf via de navigatie
- Leg het product vervolgens in je winkelmandje door op de knop 'In Winkelwagen' te klikken. Wil je nog verder winkelen? Dat kan. Het toegevoegde product blijft gewoon in je winkelmandje liggen en elk extra product voeg je eenvoudig toe door wederom op de knop 'In Winkelwagen' te klikken.
Wil je afrekenen? Klik dan op het winkelmandje en op de knop 'Bestelling afronden' - Vul je gegevens in óf log in als je al een account hebt. In dit laatste geval worden je gegevens automatisch ingevuld (controleer wel altijd je adresgegevens!)
- Kies de verzendmethode.
- Kies de betaalmethode.
- Controleer je bestelling en bevestig deze met een vinkje.
- Klik op 'Naar Betalen'. Dan ga je naar een beveiligde omgeving, waar je je betalingsgegevens kunt invullen. Daarna kun je de betaling voltooien.
- Hierna ontvang je de orderbevestiging van je bestelling. Je ontvangt na verzending tevens een e-mail, met het Track & Trace nummer van PostNL. Je kunt dan je bestelling volgen en zo weet je precies wanneer je de bestelling kunt verwachten.
*Bij het plaatsen van een zakelijke bestelling óf grotere aantallen, gelden anderen voorwaarden. Wij raden je hiervoor aan om contact op te nemen met onze supportmedewerkers. Zij informeren je graag verder!