Voordeligscheren.nl | Klantenservice
- Algemene voorwaarden Download PDF
- Verzenden & retourneren
- Disclaimer
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Over ons
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Afhalen
1.1 Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen ?
Wil je jouw bestelling afhalen? We hebben de service verbeterd!
Hoe werkt het nu?
- Selecteer je producten en plaats jouw bestelling via onze website.
- Kies bij het afronden van jouw bestelling voor de optie gratis bezorging in Zwolle.
In plaats van het afhalen van je bestelling in Zwolle, bezorgen we het nu gratis bij je thuis in Zwolle! Dit betekent dat je niet meer naar ons hoeft te komen—wij komen naar jou toe. Zo maken we het nog gemakkelijker voor je.
Zodra jouw bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail. We nemen vervolgens contact met je op om de bezorging in te plannen.
Heb je vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice!
1.2 Wat zijn mijn betaalmogelijkheden bij afhalen?
Indien je jouw bestelling komt afhalen is het alleen mogelijk om contant te betalen aan onze afhaalbalie. Er is géén pinapparaat aanwezig. Wij kunnen jouw producten dan ook niet meegeven als deze bij het afhalen niet direct worden betaald.
2. Bestellen
2.1 Kan ik nog iets aan m'n bestelling toevoegen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan jouw order nadat deze geplaatst is. Wel kan je de bestelling annuleren als deze nog niet verzonden is. Dit kan je doen door contact met ons op te nemen, zowel telefonisch als via de e-mail.
2.2 Waar blijft mijn bestelling?
De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij Voordeeldrogisterij werken wij met verschillende levertijden, namelijk:
- Direct uit voorraad leverbaar. Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
- Op voorraad bij leverancier, verwachte levertijd minimaal 2-5 werkdagen.
Om onze milieu impact te beperken en de bezorgkosten voor jou zo laag mogelijk te houden, versturen wij al uw producten in een keer. Dit houdt in dat het product met de langste levertijd bepalend is voor de levertijd van al jouw producten.
2.3 Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, zolang jouw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren.
Bij het plaatsen van een zakelijke bestelling óf grotere aantallen, gelden andere voorwaarden. Wij raden je hiervoor aan om contact op te nemen met onze supportmedewerkers. Zij informeren je graag verder!
2.4 Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?
Wanneer je via onze website een bestelling hebt geplaatst en een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvang je direct nadat je besteld hebt een e-mail met de orderbevestiging (check ook je spam box). Hierin staat een overzicht van jouw bestelling. Mocht je 2 uur na het plaatsen van jouw order nog geen bevestiging hebben gehad, neem dan contact met ons op.
2.5 Ik heb meerdere orderbevestigingen gekregen, krijg ik mijn bestelling nu dubbel?
Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuit gehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kan je zien welke order er nog openstaat.
3. Betalen
3.1 Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?
Bij Voordeligscheren.nl zijn er diverse veilige betaalmogelijkheden. Hierbij kun je gebruik maken van iDEAL, Paypal, Aftepray, Bankcontact, Creditcard, Sofort Banking. Bij het afhalen van uw bestelling in Zwolle kun je jouw bestelling contant betalen bij het afhalen van jouw bestelling.
3.2 Hoelang duurt het voordat mijn annulering is verwerkt?
Indien je een order hebt geannuleerd of geretourneerd, zal de terugbetaling binnen een uiterlijk termijn van 10 werkdagen (14 dagen) plaats vinden. Terugbetalingen worden via de eerder gekozen betaalmethode aan u teruggestort.
Heeft u gekozen voor Afterpay? Dan zal de factuur binnen het aangegeven termijn worden aangepast óf worden stopgezet.
4. Levering
4.1 Bestelstatus opvragen
Bestelstatus Opvragen Wilt u de status van uw bestelling weten? Voer uw ordernummer en e-mailadres in de chat in voor een snelle update.
4.2 Waar blijft mijn bestelling?
Bestelstatus Opvragen Wilt u de status van uw bestelling weten? Voer uw ordernummer en e-mailadres in de chat in voor een snelle update.
Levertijden van Bestellingen De levertijd van uw bestelling hangt af van de specifieke producten die u heeft gekozen. Op onze website vindt u bij elk artikel de verwachte levertijd.
Let op: als u meerdere producten bestelt, verzenden wij uw hele bestelling in één keer, op basis van het product met de langste levertijd. Dit helpt ons de milieu-impact te beperken en de bezorgkosten voor u zo laag mogelijk te houden.
Onze Levertijden:
- Besteld vóór 21:00 uur: dezelfde dag verzonden
- 2-5 werkdagen
Bekijk de levertijden van alle producten eenvoudig op onze website.
4.3 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Indien je niet thuis bent bij aflevering van je pakket, zal de bestelling bij de buren worden afgeleverd. Mocht dit ook niet mogelijk zijn dan zal je pakket naar een PostNL-locatie worden gebracht. Hier ligt jouw bestelling tot 7 dagen na levering, hierna zal het pakket retour worden gezonden.
4.4 Mijn pakketje is beschadigd. Wat nu?
Indien jouw pakket beschadigd geleverd is, is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem het niet aan.
Mocht je toch jouw pakket hebben aangenomen en schade terug vinden in de door u bestelde producten, dan kun je hiervoor het beste direct contact opnemen met onze klantenservice. Probeer indien mogelijk direct foto's te maken van het pakket.
4.5 Leveren jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij leveren door (bijna) heel Europa, echter is de levertijd langer (+- 2 tot 5 dagen) en de verzendkosten zijn hoger (vanaf €5,95).
4.6 Levering op een ander adres dan factuuradres?
Het is mogelijk om een verschillend afleveradres in te voeren. Bij het plaatsen van jouw bestelling kun je dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het adres invoeren waar het pakket naar verzonden dient te worden.
4.7 Mijn bestelling is incompleet, wat nu?
Heb je een incomplete levering ontvangen zonder enige opgaaf van reden hiervan?
Dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt je graag met het oplossen van dit probleem.
5. Retourneren
5.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien je de bestelling niet wenst te behouden, kun je hiervoor een retouraanvraag doen. Wanneer je een account op onze website hebt, kun je dit gemakkelijk doen door hierop in te loggen en naar de tab ´retouraanvraag` te gaan.
Wanneer je geen account hebt aangemaakt of uw bestelling is hierin niet zichtbaar, dan kunt u voor het aanvragen van een retour contact opnemen met onze klantenservice.
5.2 Wat is het retourtermijn?
Bij Voordeligscheren.nl heb je een retourtermijn van 30 dagen. Het retourtermijn gaat in op de dag dat het artikel bij je is geleverd. Het product kan alleen in ongebruikte staat en in de originele verpakking retour worden gestuurd.
5.3 Wat mag ik retourneren?
Bijna alle producten kunnen worden geretourneerd, met uitzondering van de volgende artikelen:
Hygiëneproducten: Deze kunnen niet worden geretourneerd als de verpakking is geopend of het hygiënezegel beschadigd is. Voorbeelden van hygiëneproducten zijn:
- Scheerkoppen en scheermesjes
- Scheerhouders
- Tandenborstels en opzetstukken
- Geopende verzorgingsartikelen
Op maat gemaakte producten: Dit betreft producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of apart besteld zijn.
Producten met duidelijke gebruikssporen: Artikelen die zulke gebruikssporen hebben dat ze niet meer verkoopbaar zijn.
Producten zonder originele verpakking: Deze producten kunnen niet worden geaccepteerd voor retour.
Let op: Indien een of meerdere van deze producten toch worden geretourneerd, kunnen wij de retourzending niet verwerken en wordt deze teruggestuurd naar u. U bent in dat geval verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.
5.4 Retourkosten
Er wordt voor retourzendingen onderscheid gemaakt tussen verschillende oorzaken:
- Direct defect bij ontvangst, beschadigde levering.
- Verkeerd ontvangen goederen.
- Niet naar verwachting.
In dit laatste geval heb je bijvoorbeeld het bestelde artikel in goede orde ontvangen, maar bedenk je je over jouw keuze en wil je het terugsturen.
Indien dit de reden is voor het retour zenden van jouw bestelling, zijn de retourkosten voor de consument zelf en worden deze niet vergoed door ons.
5.5 Hoe verloopt het retourproces?
Na contact met onze klantenservice en akkoord voor een retourzending loopt het retourproces als volgt:
- Het artikel wordt door jou afgegeven bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Vergeet hierbij niet het verzendbewijs te bewaren. Wij raden aan om de zending te retourneren met track en trace code. (Je bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport).
- Jouw retour is bij ons aangekomen. Wij doen ons best om jouw retour binnen enkele werkdagen te verwerken.
- Zodra jouw retour is verwerkt maken wij hiervoor de terugbetaling in orde. De terugbetaling zal binnen tien werkdagen na herroeping plaatsvinden.
5.6 Kan ik mijn bestelling ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Je kan hiervoor het beste een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste producten.
6. Garantie en reparatie
6.1 Hoe lang heb ik garantie op mijn artikel?
De garantieperiode is 1 jaar op apparaten met een stekker en een half jaar op onderdelen van deze apparaten. Sommige fabrikanten geven echter langer garantie, neem daarvoor contact op met onze klantenservice afdeling.
Op verbruikersartikelen vervalt de garantie na 30 dagen.
Onder verbruikersartikelen vallen producten die veelvuldig gebruikt worden en waarvan wij het gebruik hiervan niet kunnen controleren.
6.2 Mijn artikel is defect, wat moet ik doen?
Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vind je achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing je niet verder kan helpen, neem dan contact op.
6.3 Mijn apparaat is defect, wordt deze gerepareerd of krijg ik een nieuwe?
Elk apparaat wordt door onze RMA-afdeling beoordeeld. Hierna beslissen wij of het apparaat gerepareerd wordt of dat deze omgeruild kan worden. Uiteraard word je hiervan op de hoogte gebracht per e-mail!
7. Persoonsgegevens
7.1 Worden mijn gegevens niet doorgegeven aan derden?
Al jouw gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld. Wens je hier meer over te weten te komen? Dan kan je terecht bij onze privacy policy.
7.2 Ik heb foutieve informatie ingevuld op mijn account, hoe kan ik dit aanpassen?
Je kan hiervoor inloggen op onze website. Vervolgens ga je naar 'Mijn account'. Vanuit hier klik je op 'Mijn gegevens bekijken/wijzigen'. Hier kan je jouw gegevens aanpassen en opslaan.
8. Mijn account
8.1 Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens bekijken?
Via je account kan je al jouw persoonsgegevens inzien. Hiervoor dien je eerst in te loggen.
8.2 Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Klik op 'Login' en vervolgens op "Wachtwoord vergeten?" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je ontvangt automatisch een e-mail met een link om je wachtwoord te veranderen.
9. Nieuwsbrief
9.1 Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Iedereen kan zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Het mailvoordeel van voordeeldrogisterij.nl is er voor jou! Geheel vrijblijvend en gratis. Je hoeft hiervoor geen klant te zijn óf te worden. Je kan je aanmelden via het inschrijf formulier, onder aan de website.
9.2 Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Jammer om te horen dat je je wilt uitschrijven!
U kunt zich afmelden via de nieuwsbrief door op de knop 'uitschrijven' te klikken.
10. Kortingen
10.1 Hoe kom ik aan een kortingscode?
Wij verzenden onze kortingscodes via de nieuwsbrief en via de banner op onze website.
Daarnaast ontvang je direct een kortingscode ter waarde van €2,50 bij het inschrijven van onze nieuwsbrief.
10.2 Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
Heb je een kortingscode ontvangen? Dan kan je deze invullen bij het plaatsen van je bestelling. Voordat je gaat afrekenen, heb je de mogelijkheid om de kortingscode in te vullen.
De korting zal direct in mindering worden gebracht op het totaalbedrag.
10.3 De door mij ontvangen kortingscode werkt niet, hoe kan dit?
Blijkt de ontvangen kortingscode niet te werken? Bij de aanbieding staat vermeld aan welke voorwaarden de bestelling moet voldoen om gebruik te kunnen maken van de kortingscode.
Het kan ook zijn dat andere bedrijven kortingscodes verstrekken, die bij ons gebruikt kunnen worden. Als deze niet werken, zijn wij daar niet verantwoordelijk voor. Hiervoor dien je contact op te nemen met de verstrekkende partij.